Thursday, April 15, 2010

mYseLf


Assalamualaikum.....

Thanks sangat2 kepada korang yang sudi mengunjungi blog aku yang xseberapa cantik ini... tp ok la gak kn....hehehehe..(xmalu tol puji blog sendiri).... : : korang xkisah kan klu aku membahasakan diri aku ini sbg aku...huhuhu.... bak kata org putih nevermind...wakakaka... : : sape2 yang dh penah kenal aku mmang dh thu kan nick name aku 'aini'... Nama penuh yang smemangnya indah di dengar adalah Wan Siti Noraini binti Wan Yusoff...kikiki... : : Kampung halamanku yang indah lg tercinta terletak di Kelantan.. ni alamat umah aku taw : Blok C-29 JPN Lati, 17000 Pasir Mas, Kelantan... Klu korang g Kelantan jgn lupa taw singgah umah aku then if korang nk kawin jgn lupe jemput aku.. aku dh bg alamat dh tu...huhuhu... : : Aku dilahirkan pada 1 Januari 1987 di Kg. Pengkalan Batu, Pasir Mas, Kelantan... : : Skarang umo aku dh mencecah 23 tahun but still muda ag kan? kan? kan?...hehehe... : : Aku ni simple person, nk kata aku baik xde la baik sngt tp ok la...huhuhu... Aku xsuka org yg suka menyibuk psal aku and aku gak xsuke menyibuk sal org.. aku sngt anti ngn org yang suka wat barang aku cam barang dia, mmang aku xsuka.... Nk kata aku ni pnyabar bleh gak la tp aku xboleh bila org pijak kepala aku...yela, dh kita wat baik jgn le ade yg nk ambil ksempatan... pk2 kanlah wahai teman2 ku..hehhehheh... : : aku suka sangat bersukan dan sukan yang sememangnya ak minat adalah bola tampar... ak start main bola tampar ni dari umur ak 10 tahun sampai skang... korang tngok je ak kecik, tp ak terer taw main bola tampar... tangan ak kuat dol...hehehe... : : Kalau korang nk tahu pasal ak nye background study korang bleh tngok kat education... kat situ ak dh cite smuanya... : : Then sape2 yg nk tahu pasal ak nye family, korang bleh tngok kat My Family... kt situ ak dh cite...ok.... : : Aku dh xthu nk cite ape lg... if korang nak tahu pape psal aku korang bleh je tanya aku... jgn segan2 taw...hehehehe... : : Lastly, aku nk minta maaf skiranya ada terkurang dalam blog aku ni... aku xpndai sngt nk buat blog ni, buat pun untuk membe2 yg nk knal aku lbih rapat lg... baik hati x aku?? hehehe...(perasan btol)... Then, aku gak nak minta maaf sekiranya aku ada mnyakitkan hati korang selama ini samaada dalam keadaan sedar atau x... harap korang maafkan ak ea... Selamat Menyelongkari Blog aku ni...daaaa...

4 comments:

  1. yup.. memg kte xsedar semua 2.. tp smpai bila kn?

    ReplyDelete
  2. sedar x sedar semua dh berlalu..
    jika diberi kesempatan pn mgkn dh terlambat..
    nk x nk hidup mesti diteruskan..
    yang pergi xmungkin kembali..
    yang penting dah ada pengganti..
    peganti yang sentiasa di cc dan dihati..

    ReplyDelete
  3. ada masanya kita nampak dia tp buat2 xnampak je..
    sbb mgkn kte dh benci @ msh lg menaruh hati..
    entahh.. ler..

    ReplyDelete
  4. berjuta maaf mungkin xkn cukup utk menebus segalanya.. tp memohon ampun & kemaafan dari Allah s.w.t adalah yang terbaik..

    ReplyDelete