Friday, April 16, 2010

My FamiLy


Ni la keluargaku yg bhagia...hehehe.. : : Gmbar ni di ambil masa hari raya puasa tahun lepas... : : Kalau korang nak thu bilangan adik bradik aku 9 org smuanya dan aku anak yang ke 7... ramai kn? kn? kn?... tp best sbb time semua balik meriah je rasa... huhuhu...~~ =) : : Kalau korang nak kenal ummi ngn abah aku korang tngok yang duduk atas kerusi di tengah-tengah, itulah my lovely mum and dad...Mmmuahhh love them very much.... ~~=)... rupa aku ada macam ummi aku x?? hehehe.... : : Ummi aku suri rumah sepenuh masa dan abah aku merupakan seorang pesara guru... : : Yang sulung sekali akak aku, tp dia xde dlm pic ni coz dia smbut hari raya kat umah husband dia kat Johor... akak aku dh ada 4 org cahaya mata dan skang tinggal kt ampang : : Yang second lak abang aku yg pakai baju melayu hijau dan wife dia lak duk sblah dia yg pkai baju nk same colour tu... yang ni lak duk kat Perak dan dh ada 3 org anak : : Yang third lak abang gak yg pakai baju warna pic and wife dia duk depan dia... skang diaorg dah mempunyai 3 org cahaya mata dan skang tinggal kat puchong... : : Yang ke empat pompuan, tp xde dlm pic ni coz smbut raya kt umah kluarga mertua... dh ada 4 org cahaya mata dan tinggal kat Bachok, Kelantan.... : : No 5 lak abang aku yang pakai baju warna purple tu dan sblah dia tu wife dia dan dikurniakan seorang cahaya mata... comel sngt... : : Anak ke 6 lak akak aku yang duk atas kerusi yang tongkat dagu tu... yang tu xkawin lg... and still available...hehehe... skang duk kat Johor... : : Yang ke 7 lak aku lah... yg paling comel skali dlm pic tu... hehehe.... aku pun belum kawin lg but not available dh... kehkehkeh... ~~=)... : : Bawah aku adik lelaki aku yang duk sblah ummi aku tu... yang ni msih blaja lg kat UNIMAS... : : Then last skali adik pompuan aku... tp xde dlm pic gak coz pegi beraya kat umah jiran tetangga ngn anak2 sdara... adik aku yg ni bru darjah 2 dan sngt manja org nye... comel sngt... ...hehehe... : : Korang cuba kira brapa smua jumlah anak2 sdara aku... ckup tak 15 orang?? dh bleh wat team bola sepak kn... hehehe.... : : Sorry sngt2 coz xdpt tunjuk smua pic adik bradik aku and anak2 sdara aku... insyaAllah nnti aku akan upload ea... : : Kalau korang nak tahu inilah keluarga tercinta ku... dan aku sangat bersyukur di atas kurniaanNYA kepadaku sebuah keluarga yang bahagia.. Alhamdulillah..... ~~=)...

No comments:

Post a Comment